Palvelun käyttöehdot
Verkkokaupan toimitusehdot 1.1.2019 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Tämän verkkokaupan tuotteita myy Kalakontti Saimaa Oy (Y-tunnus 2947916-6). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa www.kalakontti.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• Tilausnumeron
• Laskun loppusumman
• Linkin tilaukseesi
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: OP-Pohjola, Aktia, Handelsbanken, Danske Bank, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Nordea, S-pankki ja Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Verifonen maksuympäristössä.
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kalakontti toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista korttimaksutapahtumissa vastaa Verifone.
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Kalakontti Saimaa Oy.
Verifone Finland Oy yhteystiedot
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020-7535192
Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pakettien pitäisi olla perillä asiakkaalla 1-3 arkipäivän kuluessa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavien toimitusaikojen kohdalla pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman pian.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme postitettavat tilaukset pakettina. Pakettia voi seurata lähetystunnuksella.
Mikäli valitset toimitustavaksi noudon, huomioi sesongeittain vaihtuva noutopaikka. Kesäsesongin aikana noutopaikka on Kalakontin myyntivaunu Puumalan satamassa. Kesäsesongin ulkopuolella noutopaikka on Kalakontin varasto osoitteessa Saunaniementie 35, 58620 Lohilahti, Puumala. Varastolta noudettaessa sovitaan noutoaika erikseen, koska aukioloajat vaihtelevat.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• kopio Kalakontin tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Kalakontti Saimaa Oy
Mustanlammintie 70
58620 LOHILAHTI
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@kalakontti.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kalakontti käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Tietosuojaselosteen voit lukea täältä >>.